anne-en-de-wereld.reismee.nl

Vertrek naar Zuid Afrika / Durban project Umthombo voor Be-More

Sanibona allemaal,

Mijn voorbereidingen zitten erop. Gewapend met enkele woorden Zulu ga ik morgen, zondag de 13e (ojé) op pad. Mijn mede collega Cecile heeft een woordenboekje Zulu op de kop getikt, dus we kunnen aan de studie. Van Sylvia, die dit weekend Umthombo gaat verlaten, vernam ik dat de Mobile Clinic bijna leeg is. Geen tape, geen verbandschaar enz. Eensponsor die medicijnen heeft gegeven, blijkt medicijnen met Chinese bijsluiters te hebben overhandigd. Misschien dat we maar moeten beginnen om wat sponsorgeld uit te geven en de Clinic weer op orde te brengen. Eerst maar eens rustig bekijken wat we aantreffen. Ik barst van de energie en ben blij dat het eindelijk zo ver is. Nog effe een stukje vliegen maar dan.......
Graag wil ik al mijn sponsors bedanken, ook alle mensen die zorgden dat de de Afrikaanse etentjes een succes werden. Ik houd jullie op de hoogte.

Ngiyakuthanda Anneke

Reacties

Reacties

Harrya

Go for it!!

Amandla

Harrya

Hanneke

Hoi Anneke,
Geweldig! Morgen zit je al in Durban. Hoop je daar over een maandje te zien. Laat maar even weten weten of ik nog wat spullen mee kan nemen voor de mobile clinic. Een hele goeie reis en de groetjes aan Cecile.
Salakahle noma hamba kahle
Hanneke

Margriet

Anneke, Een goede reis toegewenst morgen! Verder wens ik je heel veel succes met alles waar je je energie in steekt en dat het je ook energie mag geven!

sanne

durf te voelen dat je leeft & te beleven wat je voelt!

geniet ervan!!! xx

jeannet meijer

En ik wilde je nog wel op tijd een goede reis wensen en ineens ben je al weg! Heel veel succes gewenst op deze bijzondere reis en ik kijk uit naar al je verhalen.
Lieve groet, Jeannet

Marianne

Ik ga je verhalen met belangstelling volgen, hopelijk geniet jij net zo van deze weken als ik gedaan heb ..

Heel veel succes en plezier!

Groetjes, Marianne

Trudy Be-More

Hoi Anneke, daar ga je dan... en ik wens je toe dat je vindt wat je zoekt, zoniet..., dat het je nog meer brengt dan dat... Zet hem op, ik ga je volgen, liefs voor jou en heeeeeeel Umthombo Trudyxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Titia

Lieve Anneke, bedankt voor de prachtige kalender met cursus Spaans. Wat goed bedacht en wat leuk dat ik dit toch onverwacht kreeg terwijl jij al op het vliegveld was en ik mijn verjaardag vierde. Ik kijk uit naar je verhalen!

Marijke Aukema

Hoi Anneke
Ik wens je heel veel succes daar Ik vind je ontzettend dapper
liefs
marijke

Wout

Geen woorden voor hoe trots ik op je ben!!
Zet hem op ma!

Love You X Wout

Marijke Licher

We hebben zondag een leuke dag gehad en maandag had ik het op school gevierd, was ook erg gezellig. Maar ik moest wel regelmatig aan je denken. Heel veel succes en ik zie uit naar je mailtjes.

Lisette, Marcel, Benthe, Dagmar

Ha Anneke,
We waren je even ''kwijt'' en vroegen ons al af hoe het met je zou zijn. Wat een avontuur ben je weer aangegaan! Leuk om te volgen. Heel veel succes met je goede werk daar!
Groetjes,
Lisette

marga

Lieve an,

Je beschrijvingen doen me denken aan de film Totsi kaal en indrukwekkend. Ik hoop dat het goed met je gaat. de eerste zoen is alvast binnen, las ik!
Liefs, marga

Liefs marga

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!