anne-en-de-wereld.reismee.nl

Costa Rica en Nicaragua

Cool
Op naar de zon!

Na de reizen naar Singapore, Maleisië, Thailand, Peru en Jordanië nu toch maar modern geworden en een weblog aangemaakt om iedereen mee te laten genieten van mijn avonturen in Costa Rica en Nicaragua. Deze keer reis ik met Wouter, net als naar Maleisië en Thailand. We hebben een maand de tijd. We gaan dit keer hoofdzakelijk voor de natuur en hebben het plan om in een rustig tempo te reizen. We houden erg van 'stoepje zitten' zoals Jelle het noemt. In een dorp op de stoep gaan zitten bij de markt of veemarkt en het dagelijks leven in ons op te nemen. Je kunt toch niet alles zien. We hebben er zin in. De foto op het profiel is nog van de Perureis met Jelle in juli 2008. Zodra er een backpackfoto van Wouter en mij is gemaakt zullen we die erop zetten. Het levensmotto op het profiel is echter nog steeds de leidraad in mijn huidige leven.

Ann

Life is a book and when you don't travel you only read one page. (Be-More)

Reacties

Reacties

sanne

the horizon is as broad as you can see broadness!! WOOHOO, geniet ervan!!

saskia

Lieve Anneke, Wat heerlijk om vanuit het koude Amerika jullie reis te mogen volgen!!!!! Geniet ervan.

jeannette

Hallo Anneke,

We verheugen ons op je reisverslag vanuit Costa Rica !
Heerlijk wat warmte en zon in deze donkere periode.
Liefs

Jeannette en Jo

Gert-Jan en Anita

Lieve Ann, we gaan weer genieten van je verhalen en nu via je Reisblog, mooooi,

Liefs GJ en Anita

Har

Lieve Ann,

Ik wens jou, en Wouter, een hele goede tijd. 'k Vind het hééél leuk dat je ons mee laat genieten van de dingen die je meemaakt en ziet!
Ik wil graag een bijdrage betalen om het mogelijk te maken dat er méér foto's op de blog komen, maar ik ben wat huiverig om mijn creditcardgegevens (incl. cs-no) in te voeren. Daarom stel ik voor dat jij je bankrek.no naar mij mailt zodat ik daarop kan storten en jij zelf de fotoruimte koopt op deze site. Idee?
Lieve groet, Har

Thijs

Hoi Anneke,

een hele goeie reis en een fantastische vakantie toegewenst. Wij hebben in ieder geval in Costa Rica de reis en land van ons leven gehad/gezien. En dat zonder maar 1 keer op een stoep te hebben gezeten.

XXX T & C

Sheila en Wim

Hoi Anneke en Wouter,

Geniet van al het moois dan kunnen wij ook meegenieten. Een hele gezellige en fijne tijd gewenst in het prachtige Costa Rica en Nicaraqua.

Heel veel groetjes van ons en natuurlijk een vette lik van FinoXX

Willy (en Gerard)

Hallo Anneke en Wouter,
Wat heerlijk weer op vakantie, en nog wel naar Costa Rica! Voor mij ook hoog genoteerd op de verlanglijst...
Door al dat moois te zien worden we wel foto/film fanaten vind je niet? Je wil van deze ervaringen langer genieten. Complimenten voor je weblog, Gerard en ik gaan je volgen en wensen jullie een heerlijke reis toe en een behouden terugkeer. .....en dan gauw een afspraak met |Wouter erbij! Liefs Willy

Ellis

lieve Anneke,

Prachtig om weer te mogen genieten van jouw verhalen op jouw reis. Veel Plezier alvast!

Marga

Lieve An,

Ik wens een hele fijne tijd toe met Wouter op de stoep!
Ik kijk uit naar je verhalen! Ik wens je heel goede reis toe!
Dikke zoen, marga

Janet

Lieve Ann,

Wat een heerlijk vooruitzicht. Dwalen over de wereld.....
Ik verheug me om met je mee te mogen 'dwalen'. Heb een goede tijd en geniet!

Liefs,
Janet

C&A

De echte reizigers kennen de C&A-tjes ondertussen :-)
laat ik er ook nog even een fraaie, gejatte, one-liner tegenaan gooien :

A journey of a 1000 miles begins with a single step !

Laten we hopen dat je nog vele 1000-en miles te gaan hebt Anneke (en the boys natuurlijk). geniet er van in Costa Rica en Nicaragua. Wij gaan wel metselen en tegelen in de kou :-)

Lieve groeten van LPMD

C&A

Annette en Jan v.d. Leden

Lieve Anneke
Wat leuk dat we zo van jullie reis kunnen meegenieten
Heel veel plezier,en wij kijken er naar uit.
Veel liefs, Annette en Jan.

saskia Bodemeijer

Lieve Anneke, morgen begint de reis ik wil je vanuit een zeer koud Masachusset -18 een geweldige tijd toewensen samen met wouter. Dat jullie maaar op vele stoepjes mogen zitten. Liefs saskia

Marianne Bloem (Delphis)

Wat leuk Anneke dat ik op deze manier van jouw reis kan en mag meegenieten. Heel veel plezier samen met je zoon. Deze vakantie zal je vast alles heel scherp kunnen zien. Wat een geluk. Alle goeds, maar vooral lekker genieten van alles. x Marianne

Liesbeth Pinxter

Hoi Anneke met zoon,

Wat een prachtige foto's! Het lijkt me alweer de reis van je leven...
Ik hoop dat jullie nog fijne en gezellige weken zullen hebben, ik mis je wel met de fitwalk hoor!
Geniet er beiden van,

groetjes,
Liesbeth

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!