anne-en-de-wereld.reismee.nl

Extra Transportfonds

Allereerst een heel goed nieuw jaar toegewenst aan allen.

Nog even wat extra informatie over het transportfonds.De Nederlandse banken rekenen voor elke storting naar Kenia € 5,-- kosten. Dat is veel geld.

Van verschillende kanten heb ik vernomen dat men dat zonde van het geld vindt en dat vind ik natuurlijk ook. Voorstel is om het geld op mijn rekening te storten (5218619). Ik verzamel het en stort het door en betaal de kosten.

Zo komt de gehele gift ten goede van APDK.

Meer weten over APDK en hun workshops waar volwassen gehandicapten zelf hun inkomen kunnen verdienen, zie dan bijgaande websites.

http://www.apdk.org/

http://www.apdkbombolulu.org/

Hartelijk dank!!

Anneke

Reacties

Reacties

georgette

Hoi Anneke., veel goeds in het Nieuwe Jaar, dat wens ik jou. Verder wil ik graag een donatie doen voor je fonds. Hoe doe ik dat? Hartelijke groet, Georgette

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!